Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 24.04.2024, 16:54

Рубленська ЗОШ І-ІІІ ступенів Великобурлуцької РДА

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація для батьків


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
 
Н А К А З
 
 24.05.2007 N 420 
 
Про використання мобільних 
телефонів під час навчального процесу
 
         На виконання рішення колегій Міністерства освіти і науки України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 27 квітня 2007 року та з метою підвищення рівня організації навчально-виховного процесу НАКАЗУЮ: 
1. Заборонити з 1 вересня 2007 року використання мобільних телефонів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах усіма учасниками навчально-виховного процесу під час проведення навчальних занять.
 2. Міністрові освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, керівникам вищих, професійно-технічних та загальноосвітніх навчальних закладів за участю учнівського, студентського, батьківського та інших органів самоврядування визначити порядок користування мобільним зв'язком у навчальних закладах. 
 3. Відділу позашкільної освіти, виховної роботи та захисту прав дитини (Рудковська Р.А.), Українському науково-методичному центру практичної психології та соціальної роботи (Панок В.Г.) спільно із Академією педагогічних наук України, Академією медичних наук України вивчити питання і розповсюдити науково обґрунтовані дані щодо впливу мобільного зв'язку на стан психічного та фізичного здоров'я дітей. 
 4. Директору Українського державного центру позашкільної освіти (Ткачук В.В.) спільно із операторами стільникового зв'язку до 1 вересня 2007 року розробити Положення Всеукраїнського конкурсу на краще використання мобільних телефонів для отримання інформації в усіх галузях знань. 
 5. Опублікувати даний наказ в Інформаційному збірнику та розмістити на сайті Міністерства освіти і науки України. 
 6. Контроль за виконанням даного наказу покласти на першого заступника Міністра Жебровського Б.М. 
 
Міністр С.М.Ніколаєнко

 

У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
 
Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти
 
 На підтримку ініціативи громадськості та пропозиції Міністерства освіти України постановляю:
 1. Запровадити шкільну форму для учнів середніх закладів освіти.
 2. Кабінету Міністрів України до 30 червня:
 визначити терміни запровадження шкільної форми, передбачивши її обов'язковість для учнів середніх закладів освіти всіх типів;
 здійснити відбір та затвердження зразків шкільної форми, передбачивши можливості її варіантності для вікових груп учнів і середніх закладів освіти різних ступенів;
 провести розрахунок потреби у шкільній формі, визначивши порядок фінансування, організації виготовлення форми та придбання її батьками або особами, що їх заміняють, установивши особливі умови для дітей з малозабезпечених сімей, дітей-сиріт, дітей, які залишилися без піклування батьків та тих, що перебувають під опікою (піклуванням).
 
Президент України Л.КУЧМА
 м. Київ, 12 червня 1996 року, N 417/96
 
 
 
 
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
 
 П О С Т А Н О В А
 від 22 серпня 1996 р. N 1004, Київ 
 Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти
 
 На виконання Указу Президента України від 12 червня 1996 р. N 417 "Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти" Кабінет Міністрів України постановляє:
 1. Затвердити зразки шкільної форми для учнів середніх закладів освіти за моделями, запропонованими Міністерством промисловості, Міністерством освіти, Міністерством економіки, Міністерством охорони здоров'я, згідно з додатком.
 2. Шкільну форму для учнів середніх закладів освіти запроваджувати поетапно: у 1-3 (4) класах - з 1 січня 1997 р., 5-11 (12) класах - з 1 вересня 1997 року.
 3. Міністерству економіки, Міністерству промисловості, Міністерству освіти, Міністерству фінансів разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями:
 у місячний термін здійснити розрахунки потреби у шкільній формі з визначенням обсягів та відпускної ціни;
 визначити порядок адресного продажу шкільної форми.
 4. Міністерству промисловості разом з Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями визначити підприємства, на яких буде виготовлятися шкільна форма, і забезпечити пошиття із тканини вітчизняного виробництва.
 5. Установити, що діти-сироти, діти, які залишилися без піклування батьків, у тому числі ті, що перебувають під опікою громадян, забезпечуються шкільною формою безплатно відповідно до норм, передбачених для цієї категорії дітей.
 
Прем'єр-міністр України П.ЛАЗАРЕНКО
 
Додаток
 до постанови Кабінету Міністрів України
 від 22 серпня 1996 р. N 1004
 
 
Форма одягу для учнів 1-4 класів
 
 
 1. Комплект шкільної форми для хлопчиків (зразки 1-4)
 Костюм напіввовняний, що складається з однобортного або двобортного піджака та штанів (одного кольору або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.
 Костюм літній, що складається з довгих штанів або шортів, сорочки з довгими або короткими рукавами та футболки. Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.
 2. Комплект шкільної форми для дівчаток (зразки 5-12)
 Костюм напіввовняний, що складається з однобортного або двобортного жакета та спідниці або сарафана (одного кольору, картаті або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.
 Костюм літній, що складається з сукні, спідниці, сарафана або шортів, блузи та футболки. Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.
 
 Форма одягу для учнів 5-9 класів
 1. Комплект шкільної форми для хлопчиків (зразки 13-16)
 Костюм напіввовняний, що складається з однобортного або двобортного піджака та штанів (одного кольору або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.
 Костюм літній, що складається з довгих штанів або шортів, сорочки з довгими або короткими рукавами та футболки. Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками навчальних закладів освіти.
 2. Комплект шкільної форми для дівчаток (зразки 17-22)
 Комплект напіввовняний, що складається з однобортного або двобортного жакета та спідниці або сарафана (одного кольору, картаті або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.
 Костюм літній, що складається з сукні, спідниці, сарафана або шортів, блузи та футболки. Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.
 
 Форма одягу для учнів 10-11 (12) класів
 1. Комплект шкільної форми для юнаків (зразки 23-25)
 Костюм напіввовняний, що складається з двобортного піджака та штанів (одного кольору або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.
 Костюм літній, що складається з довгих штанів, жилета, сорочки з довгими або короткими рукавами та футболки. Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.
 2. Комплект шкільної форми для дівчаток (зразки 23-25)
 Костюм напіввовняний, що складається з однобортного або двобортного жакета та спідниці, штанів або сарафана (одного кольору, картаті або в різній кольоровій гамі). Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.
 Костюм літній, що складається з сукні, спідниці, сарафана або шортів, блузи та футболки. Кольорова гама тканин, модельні та конструктивні особливості форми визначаються керівниками закладів освіти.
 Шкільна форма виготовляється з тканин вітчизняного виробництва.
 
Міністр
 Кабінету Міністрів України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
 
 
Памятка для родителей

Как можно заподозрить, что ребенок начал принимать наркотики?

Прежде всего, мы хотим Вас предупредить, что все ваши подозрения по отношению к сыну или дочери должны высказываться Вами тактично и разумно. Вы обязаны все взвесить, обсудить всей семьей и только в том случае, если не какой-то один, а практически все признаки измененного поведения появились в характере вашего ребенка, вы можете высказать в слух свои подозрения подростку.

Какие же это признаки?

1. Он (она) начал часто исчезать из дома. Причем, эти исчезновения либо просто никак не мотивируются, либо мотивируются с помощью бессмысленных отговорок. Ваша попытка объяснить, что вы волнуетесь и расспросить о том, где же все-таки находился Ваш ребенок, вызывает злость и вспышку раздражения.

2. Он (она) начал очень часто врать. Причем, эта ложь стала своеобразной. Молодой человек врет по любому поводу, не только по поводу своего отсутствия дома, но и по поводу дел на работе, в школе, в институте и т. д. Причем, врет он как — то лениво. Версия обманов либо абсолютно примитивны и однообразны, либо наоборот, слишком витиеваты и непонятны. Ваш ребенок перестал тратить усилия на то, чтобы ложь была похожа на правду.

3. За достаточно короткий промежуток времени у вашего сына (дочери), практически, полностью поменялся круг друзей. Если вы с удивлением спрашиваете: «Куда исчез твой друг Петя, с которым Вас раньше было не разлить водой?» , Ваш ребенок пренебрежительно отмахивается и ссылается на свою и Петину занятость. Появившихся у сына новых друзей Вы либо не видите вообще, либо они не приходят в гости, а «забегают на секундочку» о чем-то тихо пошептаться у двери. Появилось очень большое количество «таинственных» звонков и переговоров по телефону. Причем, Ваш ребенок, практически, не пытается объяснить, кто это звонил, а в тексте телефонных переговоров могут попадаться слэнговые словечки, которые Вы можете увидеть в прилагаемом нами ниже словаре наркотического арго.

4. Вашего сына (дочь) полностью перестали интересовать семейные проблемы. Когда Вы рассказываете, например, о болезни или неприятности кого-то из близких, он только делает вид, что слушает. На самом деле думает о чем-то совершенно постороннем. Он изменился, стал по отношению к Вам более холодным, недоверчивым «чужим».

5. Он вообще изменился. В основном в сторону ничем не мотивируемой раздражительности, вспышек крика и истерик. Вы стали замечать, что у него внезапно и резко меняться настроение. Две минуты назад был веселый и жизнерадостный, очень коротко поговорил с кем-то по телефону — до вечера впал в мрачное расположение духа, разговаривает только междометиями и крайне раздраженно.

6. Он (она) потерял свои прежние интересы. Он (она) не читает книжек, почти не смотрит кино. Вы все чаще стали замечать, что он просто сидит с учебником, на самом деле даже не пытаясь делать уроки и готовиться к экзаменам.

7. У него изменился режим сна. Он может спать, не просыпаясь, целыми днями, а иногда Вы слышите как он почти всю ночь ходит по своей комнате и спотыкается о предметы.

8. У Вас в доме стали пропадать деньги или вещи. Эти неприятные события на первых порах могут происходить крайне редко. Однако, хотя бы редкие попытки «незаметно» что-то украсть встречаются, практически, во всех семьях наших пациентов.

9. Вам все чаще кажется, что он (она) возвращается домой с прогулки в состоянии опьянения. Координация движений слегка нарушена, взгляд отсутствующий, молодой человек вообще пытается спрятать глаза и быстро сбежать в свою комнату. Еще раз хотим обратить Ваше внимание на то, что отдельные, описанные выше признаки могут быть симптомами различных психологических трудностей подросткового и юношеского возраста. В некоторых случаях так могут начинаться заболевания психики. Вы можете начинать всерьез думать о наркотиках только если Вы твердо уверены, что у Вашего ребенка есть признаки, по крайней мере, восьми из девяти, описанных выше изменений поведения.

Вам полезно знать: 

Особые признаки употребления наркотических веществ в домашних условиях 
Обратите внимание, если дома: 
- свернутые из бумаги самокрутки, обгоревшие денежные купюры, окурки, пустые папиросные гильзы, фольга, 
- неиспользованные табак, остатки сухой травы, 
- плотно спрессованные коричневые комочки, 
- иглы, шприцы в потайных местах и под матрацем, в белье, 
- маленькие ложечки, остатки порошка белого, серого или коричневого цвета в пакетиках, на клочках бумаги, 
- ампулы, флаконы, банки из-под аэрозолей, 
- лепешки коричневого цвета, плотные ломкие кусочки марли коричневого цвета, 
- неизвестные вам таблетки  или капсулы, 
- грибы типа поганок. 

Не паникуйте 

Одну – две недели записывайте происходящее с указанием дат. Это поможет Вам получить список фактов, сохранить спокойствие и объективность при разговоре, дать понять подростку, что ничего не остается незамеченным. 
Составляйте список друзей, родственников, родителей друзей подростка, учителей, которым вы доверяете, и которые значимы для подростка. 
Узнайте адреса медицинского учреждения, где можно сдать анализ на наркотики. 
Если вы подозреваете, что Ваш ребёнок употребляет наркотики 
1. Выберите время для разговора, когда:….. 
- подросток не находится в состоянии наркотического опьянения и не голодный, 
- оба родителя могут разговаривать, никуда не торопясь. 
2. Выберите место для разговора: 
- в комнате подростка или на «нейтральной» территории (в кухне, в гостиной), 
- сядьте лицом друг к другу на расстоянии не более метра и смотрите друг другу в глаза. 
3. Скажите спокойным, твердым тоном, что предполагаете употребление наркотиков. Начните так: «Я обнаружила, что ...», «Мы думаем, что …». 
4. Заверьте, что ваши действия продиктованы любовью и тревогой за благополучие подростка. 
5. Приведите собранные вами факты и попросите его объяснить вам свое поведение. Выслушайте внимательно, спокойно и доброжелательно все рассуждения и доводы подростка. 
6. Скажите, что не одобряете употребление наркотиков, что это противоречит порядкам, существующим в вашей семье. Перечислите описание последствий употребления наркотических веществ. 
7. Скажите, что хотя подросток уже достаточно взрослый, чтобы отвечать за свои поступки, вы найдете специализированную помощь и обеспечите поддержку, чтобы прекратить употребление наркотиков. 
8. Сообщите, что вы переговорили о ситуации с друзьями, родственниками, учителями, родителями друзей, которым подросток доверяет. 
9. Если подросток отрицает употребление наркотиков, скажите, что верите. Однако, чтобы убедиться, вам нужно видеть результаты анализа. Предложите вместе пойти в медицинское учреждение и сдать анализ. Обратитесь за помощью к врачу наркологу, если подросток признался в употреблении наркотиков. Если отрицает факт приема, проконсультируйтесь со специалистом сами. 
10. В беседе нужно применять аргументы «против» употребления наркотических веществ: 
- «Эйфория длится несколько минут. Потом несколько часов будет очень плохо» 
- «При употреблении наркотиков идут такие же процессы, как и при старении организма. Ты хочешь преждевременно постареть?» 
- «Тебя используют. А я не хочу, чтобы тебя использовали. Продают наркотики, а на вырученные деньги организуют террористические акты» 
- «Пробовать нельзя вообще. Умереть можно и в первый раз от передозировки» 

 

УКРАЇНА 
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
 ДЕПАРТАМЕНТ НАУКИ І ОСВІТИ 
Держпром, 9 під’їзд, 4 поверх, м. Харків, 61022, тел./факс (057)705-02-88
 е-mail: gluo@gluo.kharkov.com р/р 35215001001577 
___________________________________________________________________________
 26.02.2014 № 04-07/777 
 
Керівникам місцевих органів 
управління освітою, директорам
 навчальних закладів інтернатного 
типу обласного підпорядкування
 
 Щодо проведення регіональних 
Інтернет-зборів батьків майбутніх першокласників
 
 З метою поширення практики організації різних форм роботи з батьками дітей старшого дошкільного віку та виконання п. 8 частини 1.1 «Модернізація змісту та підвищення якості дошкільної освіти» підрозділу 1 «Дошкільна освіта» обласної програми розвитку освіти «Новий освітній простір Харківщини» на 2014-2018 роки, затвердженої рішенням Харківської обласної ради від 19 грудня 2013 року № 885-VІ, Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) повідомляє, що з 1 березня по 1 квітня 2014 року проводитимуться Інтернет-збори батьків майбутніх першокласників області. Інформаційно-технічний супровід зазначеного заходу забезпечує Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», на сайті якого (http://edu-post-diploma.kharkov.ua) розміщено посилання на сторінку «Інтернет-збори батьків майбутніх першокласників». Активне посилання на дану сторінку також розміщено на сайті Департаменту науки і освіти (www.guonkh.gov.ua) у рубриці «До уваги батьків!». Доручаємо забезпечити організацію та участь усіх бажаючих в Інтернет-зборах батьків майбутніх першокласників області відповідно до організаційно-методичних вказівок.
 
 Перший заступник директора Департаменту                                 О. Віцько
 Счастна
 Руднєва, 705-05-29
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz